Thursday, March 3, 2011

* mari menampal di baju *

As Salam

ini antara applique yg saya da siapkan... hanya perlu iron saja...

banyak yg bertanya ttg jahitan... saya hanya nak kabarkan yg jahitan semua adalah guna tangan saja... mesin jaht saya x ada... hehehe

>



6 commenting:

suziyana said...

so nice..jahit ngn tgn or mesin tuh..nampak jahitan sama jer..

c a b b i e n a said...

hai suziyana
semua tu saya guna jahitan tgn...

ayu said...

jahit tgn ke?whoaa..kemas!! Ingatkan jahit mesin. Nak tnya, biasa guna benang apa? benang sulam ke benang biasa tu?

c a b b i e n a said...

yea ayu... sila percaya yeee... hhehehhe... ni saya guna benang biasa jeee... kalau utk mulut senyum tu baru guna benang tebal skit

ayu said...

tula, selalu kalau ayu jahit tgn mesti kureng kemas. Last sekali, tampal je, takyah jahit..hehe.kena minta petua dgn sab lah, boleh ke? :)

LidaRahim said...

tomeiii!! gerammmm!!

nak tanya kalau nak tampal kat baju guna gam apa yer??