Tuesday, October 20, 2009

anak anakku...

salam...
tiada apa yg paling berharga di dlm dunia ini selain drpd anak anakku...
mama sayang kiki & kaka...
:)

8 commenting:

wansteddy said...

si adik sekali pndg cm muka ankku...
nmpk ank cabbiena dah sembuh kan.
dh krg eczemanya ya?

c a b b i e n a said...

tu la kan wan...
mungkin mata sama besar dgn damia kot...
kaka alhamdulillah da bnyk kurangnya, cuma bahagian kaki yg susah skit nk recover... makan masih kena jaga,slh mkn nnt mulut bengkak... damia pun da bnyk kurangnya kan...

mama_alifsarah said...

cam anak2 mona gak..kalau begambo mesti nak buat Peace!

~Zetty84~ said...

so sweet...!!! ;p

Wan Anis Sorfina said...

pasaipa nangis tuuuuu ~ comei sunggoh 2 org neh!

c a b b i e n a said...

mona :peace tu kiranya da mcm trademark budk2 sedunia kot... xsuh pun mesti nak buat...

zetty84 : thank u

wan : nangis sbb kena marah dgn mama dia... tgn tu asyik nak pukul kakak je... apa la kurangnya anak wan yg tembam itu... comel gak

E.L.I.Z.A said...

ya ampun..comei la anak² akak..yg pompuan tu sweet sgt..

a Y u said...

comey2 belako..hehehe..